Szkolenia

CJK

Motywowanie, aktywizowanie, ocenianie
– klucz do efektywnego uczenia

    • Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?
      Zagadnienia do realizacji: cechy charakterystyczne pokolenia Z, co motywuje i aktywizuje osoby z generacji Z, jak się uczy młode pokolenia, wybrane aktywne metody pracy, jak okres pandemii zmienił młode pokolenia – trudności i ich rozwiązywania w pracy z pokoleniami Z.
    • Planowanie angażujących zajęć dydaktycznych.
      Zagadnienia do realizacji: wybrane aktywizujące metod i techniki dydaktyczne („burza mózgów”, „drzewo decyzyjne”, „odwrócona klasa”, „odwrócone myślenie” i inne), „Klasa puzzli”, dobór metod i technik dydaktycznych a motywacja studentów.
    • Rola feedbacku i ocenianie studentów.
      Zagadnienia do realizacji: rola i waga informacji zwrotnej w ocenianiu, ocenianie kształtujące, rola feedbacku i diagnozy efektów kształcenia w procesie motywacji studentów.