- Czas trwania szkolenia: 4 x4 godz.
- Miejsce: Pawilon A, sala nr 216
- Termin: 15 listopada 2024 r., 6 grudnia 2024 r., 10 stycznia 2025 r., 7 lutego 2025 r., godz. 8:45 - 12:15
-
Prowadzący: prof. dr hab. Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych
oraz dr hab. Mariusz Łapczyński, prof. UEK, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych - Dodatkowe informacje: grupa min. 8 os., max. 12 os.
Realizowane zagadnienia:
- Przygotowanie badań
- Budowa narzędzia pomiaru
- Przygotowanie danych
- Metody analizy danych
- Przygotowanie i przetwarzanie danych ankietowych (kodowanie danych, analizy, rozkłady, wizualizacja danych, istotność i siła związku pomiędzy zmiennymi)
- Wybrane operacje zarządzania danymi
Kontakt
- MGR MONIKA JAKÓBIEC
- Dział Rozwoju Dydaktyki i Multimediów
- +48 12 293 59 32
- jakobiem@uek.krakow.pl
- Pawilon A, pok. -115