- Czas trwania szkolenia: 6 godz.
- Miejsce: Budynek Główny, sala nr -1 oraz Stara Aula
- Termin: 13 grudnia 2024 r., godz. 8:00 - 13:00
- Prowadzący: dr Robert Szydło, Katedra Zarządzania Zasobami Pracy
- Dodatkowe informacje: grupa min.10 os., max. 20 os.
Realizowane zagadnienia:
- Klasyczna teoria gier
- Podstawowe mechaniki gamifiakcyjne
- Typologie graczy ( R. Bartle, uzupełniająca A. Marczewski)
- Możliwości technologiczne (sprzęt, aplikacje, programy), wskazanie konkretnych procesów, działań i obszarów, w których możliwe jest zaimplementowanie grywalizacji
- Korzyści i ograniczenia związane ze zgrywalizowaniem procesów i relacji międzyludzkich
- Identyfikacja typów graczy występujących w organizacji oraz w szkołach i strategie postępowania z nimi na etapie wdrażania grywalizacji, typologia A. Marczewskiego
- Identyfikacja motywatorów wewnętrznych i zewnętrznych
- Zasady budowania zaangażowania uczestników i wzmacniania efektów szkolenia
- Mierzenie efektów
Kontakt
- MGR MONIKA JAKÓBIEC
- Dział Rozwoju Dydaktyki i Multimediów
- +48 12 293 59 32
- jakobiem@uek.krakow.pl
- Pawilon A, pok. -115